Suchergebnisse

21 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#12011

Structural Media Pluralism| Spanish Media Concentration Policy: a Crucial Patchwork to Understand Spanish Media System

BASE

Open Access#22012

Mapping Digital Media: Spain

BASE

Open Access#32012

Mapping Digital Media: Spain - Spanish

BASE

Open Access#42010

Spain's media concentration policy : a patchwork crucial to the understanding of the Spanish media system

BASE

Open Access#52005

Una década de televisión de pago digital en Europa : de la utopía a la reconversión

BASE

Aufsatz(elektronisch)#61. Juni 2015

A bridge too far? Analysis of the European Commission's new developments on media policy and media freedoms through the concept of soft regulation

In: International journal of media & cultural politics, Band 11, Heft 2, S. 165-181

ISSN: 2040-0918

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#71. Januar 2014

European Union Media Policy and Independent Regulatory Authorities: A New Tool to Protect European Media Pluralism?

In: Journal of information policy: JIP, Band 4, Heft 1, S. 396-420

ISSN: 2158-3897

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#81. Januar 2014

European Union Media Policy and Independent Regulatory Authorities: A New Tool to Protect European Media Pluralism?

In: Journal of information policy: JIP, Band 4, S. 396-420

ISSN: 2158-3897

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#102013

La gobernanza como marco teórico para el estudio del pluralismo de medios

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1121. Februar 2007

Cultura y televisión. Concepto y presencia de los canales culturales en Europa Occidental

In: Revista latina de comunicación social: RLCS, Heft 62, S. 62-74

ISSN: 1138-5820

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#12

Communication Policies and the Protection of Pluralism in the European Union and the United States

BASE

Aufsatz(elektronisch)#142. September 2015

La participación del público como valor añadido de servicio público para la televisión de proximidad. Estudio de caso de La noche de…, en ETB 2

In: Revista latina de comunicación social: RLCS, Heft 70, S. 490-518

ISSN: 1138-5820

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#152015

La participación del público como valor añadido de servicio público para la televisión de proximidad. Estudio de caso de La noche de…, en ETB 2

BASE